fbpx
en
Zoekopdracht
Algemene filters
Alleen exacte overeenkomsten
Dit onderwerp bevat 1 stem en heeft 0 reacties.
1 stem
0 reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #7476
      SUCULTUUR
      Sleutelbeheerder
      Londen, Verenigd Koninkrijk

       

      Geestelijk opbeurend! Doordachte verbeelding!!

       

       

      COMMON | IMAGINE: NEW MUSIC AND VIDEO

       

       

      Comsl's ingebeelde utopieën zijn inspirerende woorden die leven blazen in het manifesteren van een betere realiteit, en een medium bieden om een gebroken wereld te helen..

       

      Over de inspiratie achter het nummer, Gewoon legt uit dat het nummer is geschreven om de wereldwijde gemeenschap te inspireren tijdens een tumultueuze en ontrafelende tijd. Letterlijk;

       

       

      "Ik schreef 'Voorstellen' in een tijd dat we allemaal veel doormaakten. Maar iets bleef me zeggen dat ik me moest concentreren op het goede en de dingen die ik in de wereld wilde zien.

       

      Voor mij is muziek een van de dingen die me in deze tijden hoop en geluk geven, of ik het nu creëer of ernaar luister.

       

      Dus ik wilde 'Voorstellen' om dat gevoel te creëren van hoe je een nummer kunt spelen en je geïnspireerd kunt voelen. Hoe een lied je kan laten bewegen en ook je geest kan raken. In wezen wil ik dat we allemaal het gevoel hebben dat de dagen beter worden en dat er geweldige tijden voor het oprapen liggen. En de eerste stap om je zo te voelen, is je het voor te stellen.”

       

       

      Vanuit spiritueel, esoterisch perspectief worden 'gedachten en woorden' werkelijkheid. 'Voorstellen' slaagt er uitstekend in dit op een zeer subtiele manier te introduceren.

       

       

      Meedoen @commons remix-uitdaging - voeg een couplet toe, zet wat je kunstenaarschap ook is op het tweede couplet van 'Voorstellen'.`

       

       

      Bekijk hieronder de videoclip voor Common's "Imagine", met PJ.

       

       

       

       

       

       

      #Remix-uitdaging @gewoon @justpeej

       

Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te kunnen reageren.

++ DSYF, by Idris Elba. ++

G-STAR x Burna Boy – On Form.

Het SMILE-ing BOYS PROJECT

 

 

 

 

De SMILE-ing Boys-project Door multidisciplinair kunstenaar Kay Rufai, is een door onderzoek geleid project voor mentaal welzijn voor Black & BAME-jongens in Londen. Volgen Kay Rufai op LinkedIn En @ UNIVERSULARTIST. »

 

 

 

 

     

     

     

    TYPHOON: NEDERLANDSE HIPHOP

     

     

     

    Meer TYPHOON-muziek: YOUTUBE >>>