fbpx
en
Zoekopdracht
Algemene filters
Alleen exacte overeenkomsten
Dit onderwerp bevat 1 stem en heeft 0 reacties.
1 stem
0 reacties
  • Auteur
      SUCULTUUR
      Sleutelbeheerder
      Londen, Verenigd Koninkrijk

In 'Maybe I Don't Belong Here', David Harewood investigates his own experience of psychosis and explores the intersections of race, identity, breakdown and recovery

Misschien hoor ik hier niet thuis, is een memoires door David Harewood wat een voortzetting is van zijn onderzoeksgerichte Bafta-genomineerd documentaire, Psychose en ik, vertoond in mei 2019.

In Misschien hoor ik hier niet thuis, Harenhout wil bijdragen aan het discours rond psychische aandoeningen, in Heren, evenals een goed inzicht, om psychische aandoeningen en psychose te demystificeren.

Harenhout verkent de centrale kwesties tussen geestelijke gezondheid, ras, identiteit, inzinking En herstel

• Voor inzichten over 'Misschien hoor ik hier niet thuis', klik op bovenstaande afbeelding.

Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te kunnen reageren.

++ DSYF, door Idris Elba. ++

G-STAR x Burna Boy – In vorm.

Het SMILE-ing BOYS PROJECT

De SMILE-ing Boys-project Door multidisciplinair kunstenaar Kay Rufai, is een door onderzoek geleid project voor mentaal welzijn voor Black & BAME-jongens in Londen. Volgen Kay Rufai op LinkedIn En @ UNIVERSULARTIST. »

TYPHOON: NEDERLANDSE HIPHOP

Meer TYPHOON-muziek: YOUTUBE >>>

SOKO-markt + WAKA Street Food van Baobab Fare.